Saturday, November 24, 2012

Joc de cuvinte

cand spunem totul despre nimic... sa spunem ca filosofam
dar cand despre tot nu spunem nimic... nu existam

Joc de cuvinte, vorbe in vant
Gasite, rostite, zdrobite
Arunc in plin vant.

Au fost vorbe goale, sau jocuri meschine
Graind neinteles si fara valoare.
Le-am sucit, le-am intors si chiar folosit.

Am spus o mie de lucruri
Cu sensuri cate stele sclipind poti privi
Fara sa spun, in fapt, nimic.

Am inventat limbaje din tarana
Ca pietre pretioase sa fie pret de o clipa
Apoi pe toate praf le-am facut.

Te-am atins, te-am surprins,
Te-am dus pana la stele
Iar de acolo sa cazi te-am lasat.

Vorbe straine, vorbe viclene
Spre nestiut le trimit, sa dispara
Nimic, nimanui, necunoscut
Sa nu mai existe pe Pamant.

(c) Iustina Dorobantu

No comments:

Post a Comment