Tuesday, July 6, 2010

priceless moment no. 23

fly over the clouds

Razele soarelui cad cu blandete pe paginile revistei. mai intorc o pagina si sorb usor din cafea. Stewardesa trece grabita printre randuri si se intoarce cu un pahar cu vin pentru doamna din fata. Mirosul strugurilor imi patrunde usor printre nari si ma face sa ma gandesc la un week-end departe de orasul nebun, la crama de pe deal. Imi arunc privirea pe geam si nu-mi pot ascunde un zambet. Norisori pufosi ca de plus se intind sub noi, ascuzand din cand in cand fata pamantului. Sunt atat de albi si luminosi, ca-ti vine sa-i mananci. Or fi de inghetata? mmm... Si uite asa imi aduc aminte de inghetata mancata la birou mai deunazi. Un gust usor amarui, cateva urme fine de alune si de ciocolata, se ameteca si delecteaza simturile mele. Alaturi de o cafea usor amara, mixul de gusturi e nemaipomenit de bun. Ma uit la paharul cu cafea si imi aduc aminte ca mai e cel putin o ora pana aterizam. Ma gandesc deja la ce voi face imediat ce ajung in aeroport: o sa caut un magazin cu inghetata! aromata, pufoasa, delicioasa. ca un norisor. Ma uit din nou pe geam. Soare. Norisori. Liniste. Relaxare. Departe de zgomot, claxoane, praf si gaze. Deasupra norilor - de neuitat.

No comments:

Post a Comment